LEVERING

Vi tilbyr tre leveringsalternativer.

  • Pakke i postkassen

Fraktkostnaden er 67 kr. 

Pakken din leveres i postkassen avhenging av hva slags bolig og nabolag du bor i.Sjekk derfor at adressen du har oppgitt er riktig, og at sjekk at postkasse er merket med navnet ditt. Du mottar en SMS fra Posten om at pakken er levert.

 

  • Pakke til hentested (pakker over 2 kg)

Fraktkostnaden er 169 kr.

Pakken din leveres til nærmeste Posten utleveringssted. Du vil da motta en SMS fra Posten når pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering til utleveringsstedet.

 

  • Pickup hos Ubri Medical

Bor du i Grenlandsområdet kan du hente din bestilling i Skien. 

Bestillingen er klar dagen etter at du har lagt inn bestillingen.

Pickup tid er mellom kl 11-15 på hverdager.

Hentepunkt: Klyvevegen 9, 3740 Skien. Velkommen innom!

 

Leveranse bekreftelse

Når ordren din er blitt pakket og sendt fra vårt lager, sender vi deg en bekreftelse på e-post om at pakken er på vei. Du vil også motta epost med sporingsinformasjon og en SMS når den er levert. Normal leveringstid er ca 3-4 virkedager. 

 

Uavhentede pakker

Pakken må hentes på leveringsstedet innen 14 dager. Uavhentede pakker returneres til oss, og faktureres 200 kr for å dekke frakt og administrativ utgifter.

 

BETALING

Betaling i vår nettbutikk gjøres via Vipps eller faktura. 

Betaler du med faktura får du tilsendt faktura på e-post når bestillingen din er registrert og sendt fra oss. Det er 14 dagers betalingsfrist på fakturaen.

Når du betaler med Vipps så er det Vipps som tar seg av betalingstransajsjonen. Dersom du har spørsmål som gjelder Vipps, ber vi deg derfor om å kontakte Vipps kundeservice. 

 

SVALBARD

Vi kan dessverre ikke levere momsfritt til Svalbard.

 

REKLAMASJON

Har du handlet i vår nettbutikk er vi ikke fornøyde før du er fornøyd. Dersom du ikke er fornøyd med kjøpet du har gjort i vår nettbutikk, så har du 30 dagers åpent kjøp og angrerett (fra ordredato). Når vi mottar de returnerte varene vil vi kreditere deg for disse. 

Du betaler selv for frakt ved retur av varer. For reklamasjoner er det ingen returkostnad.

Du kan returnere varene gitt at:

  • Plaggene er ubrukt og uvasket. Men du kan selvsagt prøve dem på for å se om de passer.
  • Plaggene må være i samme stand og kvantitet som de var da du mottok dem.
  • Merkelapper (dersom det er noen) må ikke fjernes fra plagget, og originalpakningen må også returneres.
  • Av hygiene-hensyn kan du kun returnere undertøy (truser/boxere/badetæu) dersom pakningen er uåpnet/forseglet.

Vi krediterer alle returer, så det er dessverre ikke mulig å få andre produkter tilsendt som erstatning for de/t plagget/plaggene du returner. Dersom du ønsker et annet plagg, størrelse eller farge, ber vi deg om å legge en ny ordre.

Alle returer og reklamasjoner kontrolleres. Dersom vilkårene beskrevet ovenfor ikke er møtt, kan vi dessverre ikke akseptere din retur. Vi reserverer oss retten til å redusere summen som krediterers dersom plaggene er brukt, ødelagt eller om pakningen er skadet.

Slik returnerer du varer fra oss

  1. Legg plagget/ene tilbake i posen eller esken du mottok fra oss, eller i tilsvarende innpakking.
  2. Legg ved pakkseddelen som lå i pakken da du fikk varen, samt returårsak.
  3. Send pakken til Ubri Medical Ltd. Klyvevegen 9, 3740 Skien.

 

KLAGER/REKLAMASJONER

I Ubri Medical er vi ikke fornøyde før du er fornøyd. Vi garanterer at produktene du har bestilt er uten feil og skader når du mottar dem. Dersom du allikevel mottar plagg som er ødelagt eller et kvalitets-avvik eller at du mottok et annet produkt enn du bestilte, ber vi deg returnere de/t aktuelle plagget/ene så snart som mulig og senest innen 60 dager. Ubri Medical dekker returkostnaden for reklamasjoner og feilleveringer. Alle reklamasjoner kontrolleres og godkjennes av oss.  Dersom du ikke har dokumentene (pakkseddelen) som lå ved ordren, ber vi deg kontakte oss påpost@ubrimedical.no eller på tlf 92117267/41343181  (åpningstid 10-14 på hverdager).

Tilbakebetaling i.f.m. reklamasjoner

Ved reklamasjoner blir salgsprisen for reklamerte vare/r samt fraktkostnad kreditert din konto normalt inn fem til ti arbeidsdager. 

 

SKADE PÅ PAKKE OG SAVNEDE ORDRE

Skade på pakke

Dersom emballasjen og pakken er skadet ved levering må du umiddelbart melde fra til oss på post@ubrimedical.no, eller på tlf 92117267/41343181. Dette gjelder uansett om du basert på emballasjen kan avgjøre om selve varen er skadet eller ikke. 

Skader må meldes innen syv arbeidsdager fra varen ble levert. Spar alltid på originalforpakningen, og ta gjerne bilder av skaden.

Savnede pakker

Dersom du har fått leveringsbekreftelse, men pakken din ikke har kommet frem, må dette umiddelbart meldes til vår transportør, Posten.no.

 

Vi tenker miljø


For å spare miljøet, ligger ikke angrettskjema i pakken dere mottar. Dette akseptere dere ved å handle hos oss. Våre angrerettskjema sendes pr. e-post sammen med leveringsbekreftelsen.

 

Kjøp av Gavekort


Gavekort kjøpt hos oss har en varighet på 1 år dersom ikke annet opplyses. Vær obs på at gavekort ikke kan betales med et annet gavekort ,eller kjøpes med rabattkode. Denne type ordre vil bli kansellert, og en eventuell innbetaling vil bli tilbakebetalt.

 

Nyhetsbrev/SMS


I vår butikk kan du registrere at du ønsker å motta reklame fra oss. Vi sender kun reklame ved nyhetsbrev og SMS til de som har registrert at de ønsker dette. Du kan når som helst melde deg av dette. Dette er helt gratis.

 

VILKÅR

1. GENERELT

Ubri Medicals nettbutikk er eid av Ubri Medical Ltd. (org.nr. 992252162 ).

Man må være over 18 år, eller ha foresattes tillatelse for å handle hos oss.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil og fargeavvik på produktene i nettbutikken. Selv om vi gjør vårt ytterste for at bildene på ubrimedical.no skal være så representative og stemme overens med virkeligheten som mulig kan farger oppleves annerledes på ulike dataskjermer, og vi kan ikke garantere at bildene gjengir de virkelige produktene med 100% nøyaktighet.

Alle varer forblir Ubri Medical sin eiendom til selskapet har mottatt full betaling for varen.

Forsøk på svindel vil politianmeldes. Ubri Medical forbeholder seg retten til å heve kjøp dersom det foreligger mistanke om svindel.

 

2. PRISER

Alle priser i Ubri Medicals nettbutikk er inklusive mva (25%), og i norske kroner. Vi tar forbehold om eventuelle prisfeil og prisjusteringer.

Tilbud og kampanjer er gyldige så lenge vi har vare på lager og innen perioden som er oppgitt i vår markedsinformasjon.

Rabattkoder er kun gyldig på ordinære priser og ikke allerede nedsatte varer dersom det ikke informert om annet. Noen rabattkoder er personlige. Vi reserverer oss retten til å deaktivere koder og avslutte tilbud dersom vi mistenker svindel. Generelt sett kan rabattkoder kun brukes en gang.

 

3. ORDREBEKREFTELSE

For å kunne handle på ubrimedical.no må du godkjenne våre kjøpsvilkår. Det oppstår da en bindende avtale mellom deg og Ubri Medical.  

Når vi mottar bestillingen vil du få en bekreftelse til din registrerte e-postadresse. Denne ordrebekreftelsen fungerer også som garantibevis etter fullført betaling.

Varene som vises på ubrimedical.no skal finnes på lager, men vi tar likevel forbehold om at feil kan oppstå og et produkt kan være utsolgt. Hvis vi ikke klarer å levere i henhold til din bestilling, vil vi kansellere ordren. Du får beskjed om dette på e-post.

Ordren behandles normalt første arbeidsdag etter at du har lagt din ordre. 

 

4. KLAGER OG REKLAMAJONER

I Ubri Medical er vi ikke fornøyde før du er fornøyd. Vi garanterer at produktene du har bestilt er uten feil og skader når du mottar dem. Dersom du allikevel mottar plagg som er ødelagt eller et kvalitets-avvik eller at du mottok et annet produkt enn du bestilte, ber vi deg returnere de/t aktuelle plagget/ene så snart som mulig og senest innen 60 dager. Ubri Medical dekker returkostnaden for reklamasjoner og feilleveringer. Alle reklamasjoner kontrolleres og godkjennes av oss.  Dersom du ikke har dokumentene (pakkseddelen) som lå ved ordren, ber vi deg kontakte oss påpost@ubrimedical.no eller på tlf 92117267/41343181  (åpningstid 10-14 på hverdager

KLAGEORGAN

Vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli fornøyd med Ubri Medicals produkter, og vår kundebehandling. Dersom du likevel ikke skulle være fornøyd, har du alltid rett til å klage til Forbrukerklageutvalget eller henvise saken til mekling hos Forbrukerrådet. Du kan også benytte deg av Europakommisjonens plattform for nettbasert tvisteløsning (ODR-plattform).

TILBAKEBETALING I.F.M. REKLAMASJONER

Ved reklamasjoner blir salgsprisen for reklamerte vare/r samt fraktkostnad kreditert din konto normalt inn fem til ti arbeidsdager.

 

5. SIKKERHET

Vi bruker sikre sider for overføring av ømfintlig informasjon som kortinformasjon og personopplysninger. Du kan selv kontrollere at nettsiden du besøker er sikker ved å se på nettadressen. Vanlige nettadresser begynner med http://, men hvis du befinner deg på en sikker side, begynner den med https://, hvor ”s” står for ”secure”.

 

6. PERSONVERN OG COOKIES

Ubri Medical Ltd følger regler for sikker bruk og behandling av informasjonskapsler og personopplysninger.

7. FORCE MAJEURE

Ved force majeure blir Ubri Medical fritatt for straff for unnlatelse av visse forpliktelser i henhold til denne avtalen. Hvis situasjonen varer lengre enn to måneder har både Ubri Medical og kunden rett til å heve kjøpet. Med force majeure menes blant annet naturkatastrofer, oversvømmelse, brann, konflikt, krig, sabotasje, streik, sykdom, ulykke, transportforsinkelser, import/eksportforbud, embargo, ny eller endret lovgivning og andre forhold utenfor Ubri Medicals kontroll, uansett om det forekommer hos Ubri Medical eller hos en av våre leverandører eller samarbeidspartnere.

Force Majeure gjelder også i arbeidskonflikter og blokkader hvor Ubri Medical selv er gjenstand for eller tar initiativ til en slik handling. Ubri Medical er ikke skyldig i å kompensere skade i andre saker hvor det har blitt vist normal aktsomhet.

Force Majeure omfatter også administrative beslutninger som påvirker marked og produkter negativt, som for eksempel forbud, unormal nedgang i markedet eller at selskapet blir utsatt for kriminelle handlinger som påvirker driften.

 

8. TVISTER

En eventuell tvist vedrørende disse vilkårene skal avgjøres i henhold til norsk lov, av en norsk domstol.